Thursday, December 8, 2016

Üks nädal selleni, mida olen oodanud 2,5 aastat

Ma lähen nädala aja pärast lennukile. 30 tundi sõitu ja ma olen pärast 2,5 aastat tagasi oma armsas Tšiilis. Enamus mu sõpradel on selleks ajaks ülikoolis eksamid tehtud ja suvevaheaeg alanud (lõunapoolkeral on aastaajad vastupidised. põhikooli geograafia). Ma saan jälle iga hommik juua värskelt pressitud apelsinimahla, pärast hommikust trenni minna õue basseini ujuma, nautida sooja ilma, olles oma parimate sõpradega koos. Ma saan jälle üksinda muusikat kuulates ringi käia Santiago ilusatel tänavatel, juues samal ajal Starbucksi jääkohvi või süües külmutatud jogurtit. 

Ma ei suuda uskuda, et ma näen jälle oma perekonda, kõiki sugulasi, vanasid õpetajaid, klassikaaslaseid, koolimaja, kus aasta aega õppisin. Ma näen oma parimaid sõpru Antoniat ja Franciscot ning saan iga päev olla oma kalli hostõe Cataga. Mu parim vahetusõpilasest sõber Owen tuleb ka USAst selleks ajaks Tšiili ja ma saan temaga jälle tunde istuda ta kodus basseini ääres ja rääkida elust.

Mu ümber on iga päev Andide mäestik, ma kuulen iga päev maailma armsaimat tšiili aktsenti, mis paneb südame kiiremini põksuma, ma käin jälle pidudel, kus lastakse ladina muusikat. Selline nostalgia.

Paljud on mulle kirjutanud, et võiksin oma reisi ajal palju filmida ja videosid üles panna ka sellest, millest vahetusaasta jooksul väga palju pilte ei pannud. Üheks palveks esitati, et filmiksin kodu, sõpradega koosolemisi, pidusid jms, et saada parem ülevaade mind ümbritsevast. Paar lähedasemat sõpra on nõudnud, et kirjutaksin vähemalt 2-3 korda nädalas blogisse. Endal alguses seda plaani polnud, vaid plaanisin tõesti reisi lihtsalt nautida ja tagasi tulles kõigest jutustada, kuid kuna ma üritasin vahetusaasta jooksul teid kõigega kursis hoida ja tean, et mul oli ja endiselt on tõesti palju kaasaelajaid (te kõik olete niiii vahvad!), siis luban vähemalt üritada võimalikult palju teid asjadega kursis hoida ka reisi ajal.

PS: Lisan tavaliselt rohkem pilte instagrami ja snapchatti. Kellel on huvi, siis kasutaja on mul mõlemas liisanaur. Seal saate kindlasti veel paremini mu tegemistega kursis olla.

Ilmselt järgmine kord kirjutan juba Tšiilis, kui just enne ei tule tuju siin oma elevust teiega jagada.


Väike meenutus vahetusaastast.

Paid!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.