Friday, February 6, 2015

Kiri 1

Kallis Liisa!

Fakt on see, et ma ei tea kust alustada. Ma olen alati eelistanud asju näost näkku öelda, aga ma pingutan nüüd sinu nimel ja üritan paberile sama hästi sõnu paigutada. Alustame algusest. Kui sa jõudsid, siis saime kohe sõpradeks, kuid ma ei mõelnud kunagi, et võiksid lõpetada minu parima sõbrannana. Esimestel kuudel me ei rääkinud nii palju, kuid suvel sa kirjutasid mulle ja hakkasime rohkem suhtlema. Ma olen alati mõelnud, et kõigel on oma põhjus ja kui asjad poleks nii läinud, siis võib-olla ma ei kirjutaks sulle isegi seda kirja, aga võib-olla kirjutaksin ka, kes teab, aga mis ma tõesti tean, on see, et sa oled parim sõbranna kes mu ellu võis jõuda. Sa jõudsid Tšiili ja tegid mu elu ilusamaks ja kõik päevad rõõmsamaks. Pärast 6 kuud jõudsime selgusele, et meie side on unikaalne.. Ja nüüd olen ma siin, kirjutamas sulle kirja, et öelda "peagi näeme". Ma ei ütle sulle "head aega", sest ma tean, et me ei lõpeta suhtlemist ja sa tuled üks päev tagasi mu juurde ja mina võin ka sulle äkki ühel heal päeval külla tulla, seega see on ainult üks väike periood, mil me ei näe ja ma olen alati olemas siin Tšiilis lahtise kätega, ootamas, et sind tund aega järjest kallistada ja siis veel tund aega kuulata, kuidas sa põristad "R" tähte hahahah, sest ikka veel ei tule sul see korralikult välja, sa väike tobu.
 
Sa oled mu hingesugulane ja sa jätad mind väga kurvana üksi, aga samas ma olen õnnelik, sest tean, et saad tagasi Eestisse oma vana elu juurde tagasi ja näed oma vanemaid, keda sa nii palju armastad ja kellest ma olen kõike imelist kuulnud. Mulle meeldivad nad samuti väga, sest nad tõid siia maailma selle imeilusa tüdruku, kes on puudutanud mu südant rohkem, kui kõik eluaegsed sõbrad. Sa oled mu sõbranna, mu tugi, mu õde, mu kaksik, mu hispaania keele õpilane, aga ka mu perekond.
 
Lõpetuseks tahan vabandust paluda vigade eest, mida sõbrana tegin. Ma tean, et meil oli vahepeal veidi keeruline periood minu süü tõttu, aga seda seetõttu, et mul pole kunagi olnud ühtegi tõelist sõpra ega sõbrannat, kellele ma tõesti oleks võinud kõike rääkida. Ma jään sind väga igatsema.
 
Jäta meelde, et alati on keegi, kes sulle mõtleb. Keegi, kes soovib sulle ainult parimat ja keegi, kes on õnnelik ainult siis, kui sina seda oled. Jäta meelde, et on keegi, kes vajab su hoolivust, et saaks naeratada ja kes alati ootab kogu südamest, et saaks olla sinu kõrval. Jäta meelde, et see keegi olen mina ja keegi, kes sind armastab kogu südamest.
 
Ma nüüd lõpetan selle kirja. Peagi näeme ja jäta meelde, et mina ootan sind Tšiilis alati. Ole alati see inimene, kes sa olid minuga ja hoia seda ilusat ja armsat iseloomu, mis sul on. Samuti pea meeles, et Tšiilis on inimene, kes peab sind oma õeks.
 
 
Francisco Campos
 

 

Pildid on tehtud mu viimasel nädalavahetusel Tšiilis.
 
 

2 comments:

  1. Replies
    1. On tõesti! Üle seitsme kuu avasin selle ümbriku, kus olid kõigi kirjad. Süda läks tohutult soojaks :)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.