Thursday, June 12, 2014

Intervjuu Tšiili raadiole

Kiire postitus, sest sain just ühe meili, mille pärast ma olen nii elevil ja õnnelik hetkel!
 
Meili saatis mulle Tšiili YFU boss ning kirjutas sinna, et nad pidid valima kaks vahetusõpilast, kes annaksid kolmapäeval 16.30 Tšiili raadiole intervjuu ning räägiksid vahetusaastast, kogemustest, rõõmudest ning üleüldse kõigest, mis kaasneb vahetusaastaga. Selleks valisid nad välja minu ja Leedu poisi Gustase (kahjuks Gustas kolmapäeva hommikul varakult Leetu tagasi seega tema minna ei saa).
 
Nii vinge! YFU kirjutab koolile ka, et ei peaks kolmapäeval kooli minema ja saaksime korralikult välja puhata. Ongi nüüd hea põhjus olemas, miks mitte kooli minna, sest tegelikult kolmapäeva hommikul kell 3.30 on kõigil Santiagos olevatel vahetusõpilastel plaanis minna lennujaama, et ära saata meie kaks kallist Leedu poissi. 
 
MA OLEN NIIIIII ÕNNNELIIIIK!
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.