Wednesday, November 20, 2013

Justin Bieberi kontsert 12/11/2013

Estadio Nacional. 33 kraadi kuumust. Enam kui 7 tundi ootamist. Ehk postitus Justin Bieberi kontserdist eelmise nädala teisipäeval.

Oli siis esmaspäev, kui veetsin oma järjekordset pikka koolipäeva koolipingis olles. Mõtlesin just, et ei tea millal see Justin Bieber täpsemalt Tšiili tulebki. Olin kuulnud juba varem, et millalgi novembris. Tuli vahetund ja rääkisin klassiõdedega juttu nagu alati kuni üks neist ütles järsku "MAÑANAAAA, JUSTIN BIEBER" ehk homme Justin Bieber. Ma olin alguses päris löödud, sest lootsin, et ta tuleb veidi hiljem ja saan ka pileti osta ning enne oma hostvanematelt luba küsida jms, sest mu siinsele perele ei meeldi väga viimase minuti otsused. Ütlesin niimoodi väga kavalalt justkui mööda minnes, et nähhh ma tahan kaaaa. Seesama klassiõde alguses ei pööranud sellele erilist tähelepanu, rääkis edasi oma Justini juttu ja ma ütlesin uuesti, et tahaks ka ikka. Ta vastas selle peale et ma muidugi läheksin koos tema ja Valeriaga, kes on üks teine klassiõde, aga et pilet on väga kallis. Ma küsisin et kas tõesti pileteid on veel alles ning ta vastas et ta ema võib mulle ka osta. Saatsin siis värisevate kätega hostemale sõnumi, et kas see okei kui homme lähen ta kontserdile ning kui sain loa, oli asi kindel. Justin Bieber, homme kohtume.

Terve päev olin ma justkui teises maailmas ja kargasin igalpool ringi. Ma olin nii õnnelik. Õhtul ei suutnud magama ka jääda ning sain see öö päris vähe und.

Hommikul ärkasin kiiremini kui kunagi varem, sest peas oli mõte "veidi enam kui 12 tundi veel". Koolitunnid möödusid aeglasemalt kui kunagi varem. Iga tund venis ja minutid olid kui tunnid. Lõpuks lõppesid 6 tundi ning saime kooli inspektorilt loa neljast viimasest tunnist lahkuda. See oli eriti hea tunne - lahkuda koolist JUSTINI kontserdi pärast ning eriti just sellisel päeval, kus pidi religioonis kahes viimases tunnis kontrolltöö olema.

Võtsime inspektori juurest tembeldatud päevikud lubadega koolist lahkuda ning kooliukse juures ootas meid Coni ema. Jalutasime neljakesi - mina, Coni, Valeria ja Coni ema - Coni juurde, kus sõime lõunasööki ja vahetasime riided. Nii palav päev oli. Kell 13.40 väljusime ta kodust ning läksime Estadio Nacional'ile, kus pidi enam kui 7 tunni pärast hakkama Justin Bieberi kontsert.

Kohale jõudes oli seal juba tohutult inimesi. Väljas olid ka tuletõrjeautod ning lasti suurtest voolikutest vett inimestele peale, sest väljas oli lihtsalt nii palav ja inimesi, kes kontserti ootasid oli nii palju. Pärast kolme tundi ootamist tehti väravad lahti. Täiesti uskumatu kuidas kõik kõigist üle jooksid. Kuna olime enda väravate juures esimesed, saime esimeste seas enda bloki juurde ning valida kohad. Kohad olid head, nägi kõike mis laval toimus. Nüüd oli jäänud oodata veel 3 tundi soojendajani ning 4 tundi Justin Bieberini.

Ootamise ajal karjuti igasuguseid asju. Kõige naljakam minu jaoks oli muidugi "tahame blondiet", sest Ladina-Ameerikas kõik enamasti mustade juustega ning ilmselt ta "blondide juuste" pärast armastatakse teda siin veel rohkem ning ta välimus siinsete tüdrukute jaoks nagu inglil (mitte muidugi ainult siinsete neiude jaoks..) Ning nagu alati, sain ka mina enne kontserti palju tähelepanu, sest alati inimesi huvitab miks ma nii heledate juustega olen ning kui juba teada saadakse, et ma pole kohalik, tekib järsku kõigil NII palju küsimusi. Eriti vinge on muidugi fakt, et suutsin kõigest aru saada ning kõigele vastata.

Soojendajateks olid Owl City ja Carly Rae Jepsen. Kui nad ära esinesid, öeldi, et nüüd tuleb lavale Justin Bieber. Kõik karjusid ja nutsid. Justin Bieberi asemel tuli ekraanile hoopis 10 minutit, mis hakkasid jooskma. Pärast 10 minutit pidi ta lõpuks lavale tulema. Iga kord kui üks minut jälle möödus, kisasid kõik aina valjemalt. Kui oli ainult üks minut jäänud, nutsid kõik mu ümber olevad tüdrukud. Lõpuks tuli ka tema, Justin Bieber, miljonite tüdrukute lemmik lavale. Siis nutsin ka mina.

Praegu on käsil ta "Believe" tuur ehk uue albumi Believe esitamine. Laulud olid nii head, show hea, tantsijad head, poiss hea. Lisaks laulmisele mängis ta klaverit, trumme ja kitarri. Näidati ta lapsepõlvevideosid, esimest "Baby" video, kuidas ta kuulsaks sai, kuidas räägiti temast ainult uudistes, kuidas sai temast populaarseim teismeline. Väga võimas oli kõik see, mis nende tundide jooksul laval toimus. Mu lemmiklaulu "Be alright" laulis ta üksi ilma kellegi teiseta laval ise kitarri mängides. See oli nii ilus ning emotsionaalne nagu ma olen, ei jäänud ka siis pisarad tulemata. Kontsert lõppes muidugi looga "Baby".

Koju jõudes oli mu südames üheaegselt rõõm ja kurbus. Kurbus, sest see imeline kontsert sai läbi, kuid rõõm, et sain seda vaatamas käia. Nii vinge oli, aitäh Justin Bieber ja aitäh issi, et võimaldad mul sellistel kontsertidel käia ja üldse tänu sinule olen ma siin.


2 comments:

  1. kui küsida tohib, palju kontserdi pilet maksis ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ostsin odavaima pileti, aga sain selle veel odavamalt, sest selle klassiõe emal, kellega kontserdil ka käisin, on tutvusi. 30 000 peesoga sain enda pileti, mis on kuskil 60 eurot vist (ma ei arvesta kunagi eurodesse ümber, kuid umbes sinnakanti peaks see olema)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.